dimarts, 3 de juny del 2014

SCRATCH

Bon dia tutti!!!.. Hola, com esteu? Com va el mes de juny? Avui m’han dit que des de fa dies tenim una cosa en comú, i es que per Catalunya també plou i no fa massa estiu. Es veritat? Si és així, welcome to the Scottish weather. Pero la veritat es que el dia ens ha començat fatal pero ara fa un soooool!.

Avui m’ha passat una cosa que encara no m’havia passat mai. Hem tingut un examen pràctic sorpresa de IT, però que necessitarem tres periods separats per fer-lo. I això vol dir que necessitarem tres classes de information and technology per treballar el tema. Fins i tot ens deixaran fer servir hores extres, com les de break i les de dinar. Jo segur que alguna en necessitaré. El que ens han demanat es que hem de fer un joc amb una figura humana que hi ha a l’ordinador. I el que hem d’aconseguir és que aquest personatge faci les accions que li demanis. De moment avui ja he començat, i he aconseguit que comenci a ballar. Ens han dit com fer moure les peces.. aixi que l’he fet caminar com un pallasso... Però encara l’he de millorar perquè no ho fa gens bé. I com que vull que faci més coses, doncs tinc molta feina a fer. Es fa amb un programa que es diu SCRATCH.. aqui teniu l’ explicació. L’he trobat molt diver pero com que era un examen, doncs menys.... aqui teniu una demo..  



I a physical education avui ens han deixat fer màquines. Jo he anat a les cintes de còrrer, perquè és el que m’agrada. Ja no he caigut com el primer dia!!... I a més ja us vaig dir que davant de la cinta hi ha una pantalla i podem veure la tele. És xulissim. I entre una cosa i una altra al final he fet més de tres kilòmetres. No està gens malament, el problema és que ara estic cansat. I soooort que ja falten pocs dies per acabar el curs.
Bona nit a tots...Continuarem dema dimecres!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada