dimecres, 4 de juny del 2014

Pâtisserie Valérie



Hola a tothom, com esteu? Un altra dia i una altra entrada al meu blog. 

Desprès de treballar molta estona avui m’ha sortit bastant bé el treball de Information and technology. Recordeu que ahir us vaig dir que ens feien un examen que durava tres periods i que a més podíem fer servir més hores de les de classe? Dons avui he aprofitat l’hora de dinar per treballar una mica més, i ja tinc una figura que balla, plora i cuina. El problema ha estat que he dinat molt poc per anar molt ràpid, i al sortir de l’escola estava que em moria de gana. Però ja he berenat força. 

El problema del treball de IT és que costa molt de fer i ahir estava preocupat perquè pensava que no me’n sortiria. Però avui sembla que estava molt inspirat i me’n he sortit. Encara no hem acabat, i tenim més temps, però al menys ja veig que ho puc fer. I com que és un examen una mica diferent dels altres, fins i tot si tenim dubtes podem preguntar-ho a la professora, i ens va donant pistes i a vegades ens aconsella com fer les coses. 

I la recompensa ha estat un berenar boníssim a la Pâtisserie Valérie. No sabeu com m’ha agradat. És una pastisseria molt coneguda a Edimburg, i fan coses molt bones. No hi anem gaires vegades, però avui ha estat un dia especial. Això sí que és tenir sort. Jo he agafat una mixed berry mousse 

Avui també ha passat una altra cosa especial. A final de curs els profes fan una entrevista amb cada alumne. I avui m’ha tocat a mi. M’han preguntat com anava tot, si estava content, si tenia amics, si pensava que havia aprofitat l’any, i totes aquestes coses. Com que jo estic molt content a l’escola, tot ha anat molt bé i l’entrevista ha estat un èxit. 

I a part d’això, les classes van com sempre. Ja ens queden pocs exàmens per fer (acabar IT i l’easey d’anglès) , i crec que molt aviat arribaran les notes a casa. Aquí no ens les donen, les envien per correu electrònic als pares. I em sembla que potser la propera setmana ja les tindrem. Ja us explicaré com han anat.

I us deixo, que tinc ganes de descansar i jugar una mica. Fins demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada