dijous, 19 de juny del 2014

Pell Blanca



Hola a tothom!. Com esteu? Suposo que ja acabant el cole no?  Em sembla que a Terrassa ja acabeu dema. A mi encara em queda una mica mes. Falta poc pero acabare mes tard. No problem. 

Pero com que tambe ja estem molt al final del curs, com  ja us he dit aquests dies son molt, molt, molt mes relaxats!!! Tots estem cansats, nosaltres i tambe els profes… Aprofitem per acabar coses que teniem pendents, tambe segur que vosaltres feu igula... Avui,  hem acabat el que faltava d’Art. Haviem de fer un treball amb fang, i jo vaig decidir fer un test amb forma de vaca. Com que aquí a Escocia hi ha moltes vaques, i algunes molt especials com les de les Highlands, dons he fet aixo. I no ha quedat gens malament. Avui, com que ja era l’ultim dia d’aquesta asignatura, he dinat corrents i  l’hem acabat i l’hem portat cap a casa. Us poso un link perque pogueu veure com son aquestes vaques. Son peludes i amb unes banyes molt llargues, pero quan les veus de veritat son molt xules. 


hem tingut tambe molta molta calor.. Em costa de creue que vaig sense samarreta sota de la roba!!!. I al cole, tambe hem fet games. Seguim jugant a criquet, que encara que es molt xulo el que ha passat es que avui hem perdut. I aixo que hem treballat per guanyar, pero no ha estat possible. Erem molt pitjors!!!

I tambe ens comencem a dir adeur d’algunes assignatures i d’algunes profes, perque no els tornarem a tenir. Al menys jo, que se’m acaba l’aventura escocesa i per no veure alguns no passa res, pero hi ha molts que penso que trobare a faltar.  Sort que tenim mails.

I us deixo, que fa un dia molt xulo i tinc ganes de sortir una mica. Com diuen els escocesos estem a ple estiu perque ja portem tres dies seguits de sol, i aixo no es gaire normal. Aixi que cal aprofitar-ho i me’n vaig al carrer a veure si m’agafa una mica de color, que jo encara tinc la pell molt i molt  blanca. Fins dema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada