dimecres, 18 de juny del 2014

23 graus!

Hello!.. ens estem fregint de calor.  23 graus i no es pot aguantar. Estem suant sense parar, no se que feu vosaltres.

Fa tanta calor que no sabem que posar-nos. El meu pare no es va portar roba de maniga curta i encara va de fosc. Jo em fregeixo fins i tot amb maniga curta. Com que al mes d’agost ja començara a fer fred aqui tots aprofiten a tope. La meva mare ja diu que us digui que a les botigues de rebaixes estan al 50%, que es molt, pero com que al principi era car, ara els preus son raonables.  El meu profe de frances que sempre es queixa de fred, avui estava finalment content.  L’ australiana, que es la de Classics, esta tambe molt molt happy com la canço aquesta que aqui esta tan de moda. Us la poso amb lletra, perque ja veureu que es molt facil d’entendre!


El nostre Club de classics tambe s’ ha acabat i com que era molt xulo el trobaré a faltar. A tecnologia he vist que el profe tenia raó. M’anava dient que el meu phone holder no funcionaria i jo no ho creia. Al final, tanta feina i tot  trencat.  M’ha dit que em posarà nota per la imaginacio que he tingut, que era molta, pero no pel resultat, que feia plorar. A Historia hem vist la peli que es diu The Help, que es una persona blanca que vol fer un llibre com si fos negra. Es del tema que explicava ahir del half slavery. Haurem de fer un treball o comentar.. En castella he vist que es diu Criadas y Señoras, y aqui teniu el trailer: 


Ara ha començat el festival de cine d´Edinburgh. Crec que algun dia hi anirem, perque a tots ens agrada molt el cine..

..I per dinar, que m’havia oblidat, ara que fa tanta calor, el menjar del cole no cambia.. pero  sortim molt mes al pati, perque es el nostre aire condicionat!..  i tambe volia dir de fa uns dies que quan torno en bus, a casa, com que em conec molt mes els camins, ara ja faig proves i agafo uns altres busos i vaig combinant. He vist que el num. 5 tambe va be. I A vegades paro i compro alguna cosa i torno a pujar  a un altre bus, perque tinc una targeta.

I bona nit a tots! Fins a dema!

1 comentari: