dissabte, 21 de juny del 2014

Final de curs a Terrassa



Hola a tothom!. Com us ha anat el últim dia d’escola? I el curs?. 

Ahir al blog no vaig voler dir res de futbol perquè esperava a veure el resultat del partit entre Uruguai i England. Al final va guanyar Uruguai i England se’n va cap a casa. Doncs els escocesos estan molt contents. A l’escola tothom donava suport a Uruguai i ningú volia que guanyes England. I al meu pare, una senyora d’Uruguai li va dir que no coneixia cap escocès que dones suport a England. I sembla que era veritat, perca ell va parlar també amb alguns escocesos i tots volien que els anglesos perdessin. Per tant avui tothom estava content a l’escola. Fins i tot a la pagina de davant de un diari hi ha la foto de Luis Suarez, que va fer el segon gol, i al costat amb una altra noticia però amb lletra grossa dient A happy new day to all of Scotland, i en mes petit diu que oficialment pot ser el dia mes feliç de l’any (happiest day of the year)  perquè fa temps d’estiu, hi ha sensació de vacances, hi ha emocions a la copa del mon i l’Andy Murray pot guanyar Wimbledon. Total, que sembla que el partit d’ahir els ha agradat molt.

I a part d’això, que era el mes important, a l’escola seguim de baixada. Això vol dir que entre que acabem algunes classe i que ja anem tancant les lliçons aquets dies son mes relaxats. Però tinc una sensació estranya. Primer perquè l’any que ve ja no seguiré en aquesta escola ni en aquest país, i no se quan tornaré a veure els meus amics, però d’això ja en parlarem. Sembla que potser podré venir algun dia. Però tampoc tinc molta sensació d’acabar perquè sempre que acabem l’escola es estiu i anem amb màniga curta, fa calor, s’acosta Sant Joan i totes aquestes coses. Però aquí ni fa calor, ni pensem en Sant Joan i la sensació de vacances no l’acabo de tenir. Per això dic que tot em sembla una mica estrany. Però també penso que segur que de seguit m’acostumaré a les vacances i a no haver de llevar-me aviat, que es el que em fa mes mandra.

I com que ha arribat el cap de setmana us deixo fins dilluns. Com que encara tinc escola, jo continuaré amb el blog i ja us explicaré tot el que he fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada