dijous, 5 de juny del 2014

IT test



Hola, ja torno a ser aquí amb el meu blog de cada dia. Com esteu?. 

Aquests dies us explico molt el meu treball de Internet and Technology, però és que m’ho passo molt bé fent-lo. Sobre tot perquè em pensava que seria molt més difícil del que al final és, i perquè m’agrada com m’està quedant. Encara ens han donat més temps per acabar el joc perquè alguns companys de la classe no hi eren el primer dia perquè havien tingut problemes, i al final perquè ells tinguin temps ens en han donat més a tothom. Així que encara podré millorar el meu. I m’agrada molt perquè al final he aconseguit una figura que salta, balla i li cauen ous ferrats a la cara.

Avui m’han passat dues coses diferents. La més normal, però que només em passa un cop a la setmana és que he anat a classics i hem mirat una pel de romans. Anava sobre com va caure l’Imperi Romà. Però com que només tenim mitja hora no hem pogut acabar-la. Ja us l’explicaré quan l’hagi vist tota. Que amb aquest pas serà quan s’acabi el curs, i llavors no sé si m’enrecordaré.

I la segona cosa que m’ha passat és que m’he lliurat de una classe de mates. Els dies sis de l’escola hi ha dos periods de mates seguits, i és un rotllo. Però avui, la professora d’EAL ha anat a la classe a segona hora i li ha preguntat a la professora de mates, Could I take Josep?, i la professora de mates li ha dit que sí. Així que m’he lliurat de una hora. Però la sorpresa ha estat que quan he arribat al despatx, la profe m’havia preparat un examen sorpresa especial de cinquanta preguntes per poder saber quin és el meu nivell d’anglès. I a sobre no l’he pogut acabar perquè l’Ipad ha parat de funcionar i hauré de fer-lo un altra dia. Però com que n’havia fet trenta-dues, les ha corregit i m’ha dit que ho havia fet molt bé. Segur que havia fallat alguna cosa, però sembla que molt poques. La setmana que ve el tornaré a repetir i espero acabar-lo. També serà a una hora de mates.
I ja prou, demà hi tornarem.

Adéu


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada